معرفی و کاربرد انواع اسپری مو در شینیون

معرفی و کاربرد انواع اسپری مو در شینیون

در این مطلب به معرفی و کاربرد انواع اسپری مو در شینیون ( اسپری وزگیر شینیون، اسپری فیکس شینیون، ) که شینیون کاران و کارآموزان عزیز به آنها در پیشبرد دوره شان نیاز دارند میپردازیم.

اسپری فیکس کننده یا تافت در شینیون

یکی دیگر از اسپری شینیون مو ، تافت است. چرا به این اسپری تافت میگند چون اولین شرکت که این اسپری را تولید کرده بود تافت بود همه به اسم تافت میشناسند. شما باید یک تافت ایرانی پیش خود در آرایشگاه داشته باشید مثل تافت کاسپین یا مثل اسلیک یا تافت آیلت .

این تافت برای حین کار خیلی مناسب است چون درجه هاردی این تافت مناسب است . حالا هارد تافت یعنی چه؟

هارد تافت یعنی اون مقداری که مو را خشک میکند . این تافت ها درجه هاردی مناسبی دارند . یعنی به درد آب و هوای تهران و مشتری میخورد .

درجه اسپری فیکس یا تافت

بعضی اسپری فیکس ها شماره بندی دارند هر چه قدر شماره اسپری بالاتر میرود یعنی درجه فیکس کنندگی اش بیشتر است . هرچه قدر درجه بیاد پایین تر فیکس کنندگی تافت کمتر است .و تافت اسلیک ایرانی فقط یه شماره دارد (یعنی فیکس کنندگی متعادل دارد).

اسپری مو شینیون کاسپین - تافت موی کاسپین

درجه فیکس کنندگی تافت هرچه قدر پایینتر باشد به درد شینیون های اروپایی میخورد چون شینیون های اروپایی نباید زیاد خشک باشند چون این شینیون ها در عین حال که با تافت خشک میشوند باید حالت طبیعی خود را هم داشته باشند. توجه کنی موراد آموزشی سایت در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران که معرفی میشود آموزش داده میشود و سایر اموزشگاه ها موارد جزیی اینچنینی را به شما آموزش نمیدهند.

بیشترین درجه شماره های تافت ۵ میباشد.

اسپری که هارد هستند کلا برند شوارتزکف و کئون دارند. .

برند وشوارتزکف مدل های زیادی از اسپری های تافت دارد ولی کلا سه نوعش کاربرد زیادی دارند و از همه شان بهتر هستند. سیلوئت (مشکی) ، اولسیس(نقره ای)، پی . که کلا هارد هستند. کلا برای آرایشگاه یک عدد لازم است و میتوانید یکی را در آرایشگاه تان داشته باشید.

اسپری مشکی شینیون مو محصول المان

اصول مشتری مداری در شینیون

وقتی که شروع به کار حرفه ای در سالن کردید باید یک عدد اسپری به اصطلاح  هارد یا اسپری خارجی برای استفاده جلوی موها و برای عروس خانم ها و مشتری های  vip باید داشته باشید.

سعی کنید برای مشتری از محصولات اضافه تر استفاده کنید تا آن مشتری بداند که هم زمان بیشتری برای مدل شینیون ایشون میزارید و هم از محصولات اضافه تر و متفاوت تری برایش استفاده میکنید اون موقع هزینه اضافه تری را که برای شما پرداخت میکند متوجه خواهد شد که برای چی هست.

اسپری چسب مو در شینیون

اسپری  چسب مو یکی دیگر از انواع اسپری شینیون مو است که حالت مایع دارد و مثل اسپری تافت نیست که حالت گازی داشت. اسپری چسب مو را حین کار استفاده نمیکنند . وقتی کارتون تمام شد یکی دو بار روی سر مشتری میزنید. این باعث میشود که فیکس نهایی کامل شود. اگر در حین کار استفاده شود و مشتری سرش یه کم عرق کند کارتون کلا وز شده و بهم میخورد.

 

اسپری شاین در شینیون مو

اسپری شاین یکی دیگر از انواع اسپری شینیون مو میباشد. در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران اموزش داده میشود که شاین یعنی براق کننده ولی ما به منظور براق کردن مو از شاین استفاده نمیکنیم یک شینیون کار به منظور وزگیری مو از شاین استفاده میکند. چرا؟

چون وقتی که برق میاندازد همان چربی است که مو را براق میکند این براق اسپری باعث میشود شما حین کار که روی مو کار میکنید باعث میشود وزی مو را یه مقدار بگیرد. پس وقتی وزی مو را میگیرد در آخر کار ، کارتنان در وزگیری خیلی راحت میشود . منتها باید خیلی درست از این اسپری استفاده کنید . چون اگر خیلی از این اسپری شینیون مو استفاده کنید و فکر کنید که با استفاده زیاد وزی مو کاملا گرفته میشود نتیجه عکس خواهید گرفت. چون اینقدر مو سنگین میشود فکر میکنید مو خیلی چرب است و  در این حالت اصلا نمیتوانید مو را حالت دهید. و مو کف سر مشتری میخواد. هم پوش مو میخوابد هم مدل خطی شینیون میخوابد هم شینیون مدل اروپایی اش رو کف سر میخوابد و … . پس از این اسپری خیلی کم استفاده کنید.

اسپری وکس در شینیون مو

یکی دیگر از اسپری شینیون مو ، اسپری وکس چیست؟ اسپری وکس یه ذره شاین دارد (یعنی وزگیری میکند) یه مقدار تافت دارد یعنی (خاصیت فیکس کنندگی) دارد . پس این نوع اسپری شینیون مو دوکاره است و برای شینیون های کلاسیک و اروپایی استفاده میشود . شینیون هایی که نمیخواهیم خطی در بیاریم استفاده میشود . چون در این حالت مو را خشک میکند و نمیتوانید موها از لابه لای موهای مشتری بیرون دربیارید . این اسپری در حین کار استفاده میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *