بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران کجا هستد؟ سوالی است که کارآموزان از اطرافیان خود دوستان و آشنایان و شبکه های اجتماعی از همدیگر میپرسند. در این متن ما هم چند تا آموزشگاه آرایشگری معتبر و قدیمی را برایتان معرفی میکنیم و در ادامه شرایط یک آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب را بررسی میکنیم.

برای پیدا کردن آموزشگاه آرایشگری مناسب، می‌توانید از روش‌های مختلف استفاده کنید. بهترین روش، مراجعه به وب‌سایت‌های معتبری است که دوره‌های آموزشی در زمینه آرایشگری را ارائه می‌دهند. در این وب‌سایت‌ها، می‌توانید اطلاعاتی در مورد دوره‌های آموزشی، مدت زمان و هزینه‌ی آن‌ها، سطح دوره‌ها و موارد دیگر مربوط به آموزشگاه پیدا کنید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت‌های نقد و بررسی آموزشگاه‌ها و همچنین مشاوره با افرادی که قبلا در چنین دوره هایی شرکت کرده‌اند، بازخورد و نظرات آنها را در مورد آموزشگاه‌های مختلف جمع‌آوری کنید.

در نهایت، می‌توانید با تماس با آموزشگاه‌های مختلف و درخواست رزرو جلسه مشاوره، با مسئولان آموزشگاه صحبت کنید و اطلاعات لازم را در مورد دوره‌های آموزشی و شرایط ثبت نام به دست آورید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران کجا هست؟

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران، در غرب و شرق تهران کجا است؟

در این سایت ما دو تا آموزشگاه در غرب تهران برایتان معرفی میکنیم که هم از نظر هنرجو زیاد هستند و هم در کمترین زمان بعد از آزمون (دو  الی سه هفته)، مدرک آرایشگری رشته آموزشی تان را تحویل میدهند یا میتوانید در سایت فنی حرفه ای مدرک تان را دانلود کنید. آموزشگاه آرایشگری سیمای درخشنده و آموزشگاه آرایشگری دوبانو و آموزشگاه آرایشگری سیمای ماندگار دو تا از بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه بدون حاشیه هستند و بیش از ۴۰ حرفه آرایشگری مدرک میدهند.

باید توضیح دهم که معیار برای اینکه یک آموزشگاه معتبر باشد، می‌تواند متفاوت باشد و بستگی به نیاز و سطح شما دارد. با این حال، چند آموزشگاه معتبر در زمینه آرایشگری و مرتبط با این حوزه را معرفی می‌کنم:

آموزشگاه آرایشگری زنانه بین‌المللی سیمای ماندگار:

آموزشگاه آرایشگری بین‌المللی سیمای ماندگار در صادقیه تهران

آموزشگاه آرایشگری بین‌المللی سیمای ماندگار یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران و در ایران است. این آموزشگاه با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه آموزش آرایشگری، به دانشجویان خود دوره‌های گوناگونی از جمله آرایشگری عروس، طراحی ابرو، کاشت ناخن، میکاپ حرفه‌ای، شینیون مو، رنگ و مش، میکروپیگمنتیشن و… ارائه می‌دهد. این آموزشگاه دارای کادری مجرب و حرفه‌ای از مدرسان است که با استفاده از مواد و تجهیزات به‌روز و مدرن، به کارآموزان خود آموزش می‌دهند. همچنین آموزشگاه سیمای ماندگار با توجه به سطح شما، دوره‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و با توجه به نیاز شما، می‌توانید برای شرکت در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه ثبت نام کنید.

تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱
.
آدرس آموزشگاه آرایشگری : تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران:

آموزشگاه آرایشگری و زیبایی دوبانو

آموزشگاه آرایشگری و زیبایی دوبانو با مدیریت فرحزادی یکی از مشهورترین آموزشگاه‌های آرایشگری و زیبایی در غرب تهران است. این آموزشگاه با بیش از ۱۵ سال سابقه در ارائه دوره‌های مختلف آرایشگری و زیبایی، به دانشجویان خود آموزش‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. از جمله دوره‌هایی که در این آموزشگاه برگزار می‌شود می‌توان به آرایش عروس، میکاپ حرفه‌ای، کاشت ناخن، طراحی ابرو، کوتاهی مو، شینیون، آرایش دائم و… اشاره کرد. با توجه به تجربه مدیریت آموزشگاه در اموز آموزشی سعی میشود کادر  و مدرس های این آموزشگاه با تجربه و مجرب می باشند و با استفاده از مواد و تجهیزات به‌روز و مدرن، دانشجویان خود را در زمینه‌های مختلف آرایشگری تربیت می‌کنند. همچنین آموزشگاه دوبانو با توجه به نیاز شما، دوره‌های آموزشی را با سطح مختلف ارائه می‌دهد و می‌توانید برای شرکت در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه ثبت نام کنید.

 تلفن ثابت : ۰۲۱ – ۴۴۰۴۸۶۳۵ == ۴۴۰۴۸۶۳۴

تلفن همراه : : ۸۲۱۸ -۷۰۲-۰۹۲۱ == ۵۲۵۲-۵۸۲-۰۹۳۹

 آدرس آموزشگاه  : غرب تهران – صادقیه – ستاری – ابتدای بلوار فردوس شرق – جنب بانک ملت – ساختمان بلوط -طبقه ۴ – واحد ۴۴

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران اموزشگاه بانو روشنایی:

آموزشگاه آرایشگری بانو روشنایی در نارمک

آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو روشنایی با مدیریت سرکار خانم روشنایی یکی از مراکز آموزشی معتبر در حوزه آرایشگری و زیبایی است. این آموزشگاه با بیش از ۲۰ سال تجربه در این حوزه، دوره‌های مختلفی را در زمینه میکاپ عروس، کاشت ناخن، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، ماساژ و مراقبت از پوست، خدمات مژه ، کوتاهی مو و … ارائه می‌دهد. هدف آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو روشنایی، یادگیری مهارت‌های آرایشگری و زیبایی به صورت حرفه‌ای و کسب دانش برای شروع یک کارآفرینی در این حوزه است. اگر شما به دنبال یادگیری مهارت‌های آرایشگری و زیبایی هستید، ما این آموزشگاه را به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران ( واقع در نارمک شرق تهران) پیشنهاد میکنیم می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت و یا تماس با آموزشگاه بانو روشنایی، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. این آموزشگاه دارای لاینسس های مختلف آموزشی است.

همراه : ۸۲۹۶-۵۸۶-۰۹۱۲  تلفن ثابت:  ۷۷۲۷۴۶۲۷-۰۲۱ – ۷۷۲۰۸۰۴۸-۰۲۱

دسترسی ۱: شرق تهران – مترو علم و صنعت – خیابان دردشت شمالی – نرسیده به چهارراه گلبرگ – نبش اولیایی – پلاک ۴۱۱ – طبقه ۳ – واحد ۶

دسترسی ۲: شرق تهران – نارمک – میدان هفت حوض – خیابان گلبرگ شرقی – تقاطع دردشت – دردشت شمالی – نبش اولیایی – پلاک ۴۱۱ – طبقه ۳ – واحد ۶

آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر در سعادت آباد رنجبر:

آموزشگاه آرایشگری و زیبایی رنجبر سعادت اباد

این آموزشگاه با مدیریت سرکار خانم رنجبر با بیش از ۲۵ سال سابقه در حوزه آرایشگری و زیبایی، دوره‌های مختلفی از جمله آرایش عروس، شینیون و بافت مو، کاشت ناخن، کوپ و کوتاهی مو، کراتینه و صافی مو،  طراحی ابرو و میکاپ حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. سعادت‌آباد یکی از مناطق معروف تهران است که آموزشگاه‌های زیادی در زمینه آرایشگری و زیبایی دارد. این آموزشگاه دارای لاینسس های مختلف آموزشی است و تمام رشته های آرایشگری را با متد های جدید آموزش میدهد. آموزشگاه رنجبر به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران و از آموزشگاه های پرهنرجوی آرایشگری میباشد و مطالب آموزشی را بدون کم و کاستی به هنرجو منتقل میکند.

تلفن :   ۲۲۰۶۲۵۸۲۲۲۳۷۸۰۹۷ –  ۰۹۱۲۳۲۶۴۲۴۹

آدرس :  سعادت اباد – میدان کاج – اول سرو شرقی– نبش خیابان بهزاد – ساختمان ارس – واحد یک

دارای دسترسی  عالی

بانو نهال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه در میدان انقلاب:

آموزشگاه آرایشگری و زیبایی بانو نهال میدان انقلاب تهران

این آموزشگاه با مدیریت خانم گرشاسبی و با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه آرایشگری و زیبایی، دوره‌های مختلفی از جمله آرایشگری عروس، میکاپ حرفه‌ای و کاشت ناخن، آرایش دائم، کوتاهی مو و .. را ارائه می‌دهد. این آموزشگاه با توجه به نیاز دانشجویان خود، دوره‌های مختلفی را در سطح مبتدی تا پیشرفته، برگزار می‌کند و به دانشجویان خود امکان پیشرفت و بهبود مهارت‌های خود را می‌دهد. این آموزشگاه در میدان انقلاب تهران واقع است و هنرجویان زیادی را آموزش میدهد.

آموزشگاه بانو نهال

تلفن:   ۶۶۹۳۴۶۲۰ ۰۹۳۷۲۹۳۷۲۰۲

آدرس: تهران- میدان انقلاب- (کارگرشمالی) – پلاک۱۱۰۰- طبقه اول – واحد۳

دسترسی چند قدمی به مترو میدان انقلاب و دسترسی ولیعصر بلوارکشاورز و میدان فاطمی و هفت تیر و چهاراه ولیعصر و توحید و ستارخان

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب نیکوپسند:

آموزشگاه آرایشگری و زیبایی نیکوپسند خیابان پیروزی

این آموزشگاه با مدیریت سرکار خانم براتی با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه آرایشگری و زیبایی و در شرق تهران، اکثر دوره‌های آرایشگری را ارائه می‌دهد. بیشترین جذب کارآموزان آموزشگاه برای حرفه های تخصصی صفر تا صد آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ) و حرفه صفر تا صد پوست میباشد. میتوان گفت این آموزشگاه برای این آموزش این دو حرفه جز بهترین آموزشگاه ارایشگری زنانه در تهران است. بعد از اتمام دور ، مدرک فنی حرفه ای که بین المللی میباشد برای شما اعطا میشود.

تلفن های تماس:  ۷۷۴۳۹۵۴۰۰۹۱۹۲۵۹۱۸۸۲

 آدرس آموزشگاه : خیابان پیروزی، روبروی متروی نبرد (خیابان ۲۱ متری دهقان)، کوچه سوم شرقی(سرکندی)- پلاک ۲ -واحد ۱

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده:

آموزشگاه سیمای درخشنده بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

آموزشگاه آرایشگری و زیبایی سیمای درخشنده هم مثل دیگر آموزشگاه های معرفی یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران و مشهورترین آموزشگاه‌های آرایشگری و زیبایی در ایران است.

چرا آموزشگاه سیمای درخشنده را بهترین اموزشگاه آرایشگری زنانه تهران گفتیم؟

به لیل اینکه چند سال پیش از طرف فنی و حرفه ای و اتحادیه آموزشگاه داران آرایشگری زنانه تهران به عنوان آموزشگاه مونه و منتخب برای اجرای برنامه صبحگاهی به صدا و سیما دعوت شدند و با ایشان به عنوان کارآفرین نمونه مصاحبه شد و فیلم مصاحبه در سایت های کشور موجود است و با سرچ در گوگل با عنوان ( سرچ شود بنام فرنگیس حسنی درخشنده) میتوانید فیلم را مشاهده کنید. این آموزشگاه با بیش از ۳۰ سال سابقه در ارائه دوره‌های مختلف آرایشگری و زیبایی، به دانشجویان خود آموزش‌های متنوعی را ارائه داده است.

دوره‌هایی که در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران برگزار می‌شود می‌توان به آموزش صفر تا صد آرایش دائم، کوتاهی و پیرایش مو، شینیون و بافت، خودآرایی، گریم و میکاپ، رنگ و مش(کاربامواد) ، آرایش عروس، میکاپ حرفه‌ای، کاشت ناخن، طراحی ابرو و… اشاره کرد. کادر مدرس های این آموزشگاه با تجربه و مجرب بوده و با استفاده از مواد و تجهیزات به‌روز و مدرن، دانشجویان خود را در زمینه‌های مختلف آرایشگری تربیت می‌کنند.

آموزشگاه سیمای درخشنده با توجه به نیاز شما، دوره‌های آموزشی را با سطح مختلف ارائه می‌دهد و می‌توانید برای شرکت در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه ثبت نام کنید.

تلفن های تماس ۶۶۵۱۰۱۶۶-۰۲۱      ۱۹۴۸-۵۳۰-۰۹۱۲

آدرس آموزشگاه : غرب تهران – ستارخان – داخل خیابان شادمهر (شادمان) – نرسیده به ۴ راه خوشرو (نصرت) – سمت چپ – پلاک ۲۳۳

لطفا قبل از ثبت نام در هر آموزشگاهی، اطلاعات لازم را در مورد دوره‌های آموزشی، مدت زمان و هزینه‌ی آن‌ها، سطح دوره‌ها و موارد دیگر مربوط به آموزشگاه جمع‌آوری کرده و براساس نیاز و سطح خود، انتخاب کنید

یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های این حوزه در ایران است.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران
بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران نی نی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *